Hrvatsko slikarstvo i kiparstvo iz bečke Zbirke Brogyányi razlistava se pred promatračem u širokom rasponu od pet desetljeća i na usko uspostavljenoj stazi likovnih afiniteta Alfreda Bogyányija, kolekcionara profinjenih sklonosti spram osebujnih kolorističkih izričaja, metijerske izvrsnosti i samosvojnih poetika slikara i kipara iz hrvatske postojano žive postmodernističke likovne produkcije. Stvaralaštva ovdje zastupljenih umjetnika koji su za života osporavali jednoumlje neoavangardnih trendova i onih koji ni danas ne pristaju uz dominaciju umjetničkih instalacija i ograničenja što ih diktiraju novi mediji digitalne ere ukazuju na nove mogućnosti suvremene figuracije i mnogih njezinih izvedenica te svjedoče o živosti i pluralizmu hrvatske suvremene likovne umjetnosti.
Djela dvadeset i trojice umjetnika, među kojima su i šestorica zaključenih opusa zbog neumitnog zakona prirode, potvrdila su jednakopravnost postmodernističkog mišljenja i rasuđivanja o objektivnom svijetu u segmentu duhovnog stvaranja, legitimno sudioništvo u oblikovanju i stvaranju jezika nove likovnosti te ilustrirala jedan značajan segment hrvatske dionice u europskom klubu aktualnih umjetničkih procesa.